Merk | Bakker |
Model | Barracuda |
Bouwjaar | 2009 |
Categorie | SuperSport |
|
Motor |
vloeistof gekoelde 2 cilinder, viertakt 90° V-motor met dubbele bovenliggende
nokkenassen |
Boring x slag |
98mm x 66mm |
Cilinderinhoud | 996cc |
Compressieverhouding |
11.3 : 1 |
Kleppen per cilinder |
4, DOHC |
Brandstoftoevoer |
elektronisch geregelde injectie |
Ontsteking |
electronisch |
Vermogen |
125pk 91.9kW @ 8.500tpm |
Maximaal koppel |
103.4Nm @ 8.000tpm |
Versnellingen |
6 |
Koppeling |
meervoudige natte platenkoppeling |
|
Eindoverbrenging |
ketting |
Starter |
electrisch |
Frame |
Bakker chroommolybdeen vakwerk frame, met aluminium frameplaten
4130GM |
Ophanging voor |
hydraulische telescoopvork, upside-down,
Marzocchi-Suspension, 50mm, Ingaande- en uitgaande- demping verstelbaar |
Ophanging achter |
mono-shock met progressief link systeem,
Öhlins/HK-Suspension, Ingaande- en uitgaande- demping verstelbaar |
Balhoofdhoek/naloop |
25° / 98mm |
Remmen voor |
320mm, dubbele geperforeerde schijf, 4 plunjer remtangen, Brembo |
Remmen achter |
220mm, enkele stalen schijf, tweezuiger remtang, Brembo |
Banden voor |
120/70-17 |
Banden achter |
180/50-17 |
Zithoogte |
790mm |
Wielbasis |
1.450mm |
Drooggewicht |
175Kg |
Abs |
nee |
Topsnelheid |
ca 250Km/U |
Inhoud brandstoftank |
20 Liter |
|
25kW versie |
nee |
Prijs |
€20.000 (2009)
|
Leverbare kleuren |
custom |
Opmerkingen |
Op basis van het motorblok van een Suzuki TL1000S/R, motorfiets is naar wens van de klant samen te stellen. |
Importeur |
Bakker framebouw Heerhugowaard |