Merk | Aprilia |
Model | Mana 850 ABS |
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Street |
|
Motor |
90 ° V-twin in lengterichting geplaattse viertakt, vloeistof gekoeld |
Boring x slag |
88mm x 69mm |
Cilinderinhoud | 839.3cc |
Compressieverhouding |
10.0 : 1 |
Kleppen per cilinder |
4, SOHC |
Brandstoftoevoer |
Weber Marelli elektronische brandstofinspuiting met een 38 mm gasklephuis |
Ontsteking |
Digitale elektronische ontsteking |
Vermogen |
76.1pk 56kW @ 8.000tpm |
Maximaal koppel |
73Nm @ 5.000tpm |
Versnellingen |
sequentieel met handmatige (7 versnelling) of automatische stand (3 mappings,Touring, Sport, regen)) |
Koppeling |
automatisch |
|
Eindoverbrenging |
ketting |
Starter |
electrisch |
Frame |
trellis stalen buizenframe |
Ophanging voor |
43 mm upside-down vork, veerweg 120 mm |
Ophanging achter |
hydraulische schokdemper, volledig instelbaar, veerweg 125 mm |
Balhoofdhoek/naloop |
24° / 103mm |
Remmen voor |
dubbele rvs zwevende schijf Ø 320 mm, radiale remklauwen met vier zuigers |
Remmen achter |
Radiale remklauwen met vier zuigers roestvrij stalen schijf
Ø 260 mm enkele zuiger remklauw |
Banden voor |
120/70 ZR 17 |
Banden achter |
180/55 ZR 17 |
Lengte |
2.080mm |
Breedte |
800mm |
Hoogte |
1.130mm |
Zithoogte |
800mm |
Wielbasis |
1.463mm |
Abs |
ja |
Inhoud brandstoftank |
16 Liter |
|
25kW versie |
ja |
Prijs |
€9.990 (2011)
|
Leverbare kleuren |
zwart, blauw, wit, grijs |
Opmerkingen |
met volledig automatische modus (AutoDrive) of sequentieel schakelbaar waarbij de rijder zelf bepaalt wanneer te schakelen, hetzij met behulp van de conventionele pedaal of een schakelaar op het stuur. Een servo-mechanisme verschuift de belangrijkste katrol om te wisselen tussen de zeven overbrengingsverhoudingen
ook leverbaar zonder ABS |
Importeur |
Piaggio Vespa BV, Breda |