Ducati Hypermotard 950 RVE (2020)

Specificaties en afbeeldingen

Specificaties
Merk Ducati
Model Hypermotard 950 RVE
Bouwjaar 2020
Categorie All-road
Motor Ducati Testastretta vloeistof gekoelde L-Twin 11°, 2 cilinder, desmodromic, 4 takt
Boring x slag 94.0mm x 67.5mm
Cilinderinhoud 937cc
Compressieverhouding 13.3 : 1
Kleppen per cilinder 4
Brandstoftoevoer Electronische brandstof injectie. Ø 53 mm, Ride by Wire system
Ontsteking electronisch
Vermogen 114pk 84kW @ 9.000tpm
Maximaal koppel 96Nm @ 7.250tpm
Verbruik 5.1 Liter/100km
Uitstoot 122 g/km
Versnellingen 6
Koppeling Slipper en self servo natte multiplate koppeling, hydraulische controle
Eindoverbrenging ketting
Starter electrisch
Frame stalen buizen frame
Ophanging voor Marzocchi Ø 45 mm upside down, volledig instelbaar, veerweg 170 mm
Ophanging achter Sachs monoshock, volledig instelbaar, enkelzijdige aluminium swingarm, veerweg 150 mm
Balhoofdhoek/naloop 25° / 104mm
Remmen voor dubbele 320 mm semi zwevende schijf, Brembo radiale gemonteerde 4 zuiger remklauw. Monoblocks, verstelbare 5-positie hendel, Cornering ABS
Remmen achter enkele 245 mm schijf, Brembo tweezuiger remklauw, Cornering ABS
Banden voor 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Banden achter 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Lengte 2.100mm
Breedte 860mm
Hoogte 1.150mm
Zithoogte 870mm
Wielbasis 1.493mm
Drooggewicht 178Kg
Abs ja
Inhoud brandstoftank 14.5 Liter
25kW versie nee
Benodigd rijbewijs A
Ook leverbaar met A2
Prijs €15.750 (2020)
Leverbare kleuren Graffiti
Opmerkingen De Hypermotard-familie is nu verrijkt met de nieuwe Hypermotard 950 RVE. De nieuwe Hypermotard 950 RVE is het resultaat van de succesformule die met de Hypermotard 950 Concept in 2019 op het Concours d'Elegance Villa d'Este geïntroduceerd werd. De nieuwe versie is uitgevoerd in die kleurstelling, bedacht en ontwikkeld door het Ducati Centro Style , en benadrukt de lichtheid en agressie van de motorfiets met een indrukwekkende grafische lay-out, geïnspireerd op stedelijke graffiti en gecreëerd met dezelfde zorg als het concept waar het van afgeleid is. De Hypermotard familie is ook verkrijgbaar in een versie met beperkt vermogen van 35KW, geschikt voor A2-rijders. Met Rij Modi, Bosch Cornering ABS , Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO. De Sport Riding Mode is geschikt voor sportief rijden op bochtige wegen of op het circuit en levert het volle vermogen van 114 pk van de Ducati tweecilindermotor volgens de prestatiegerichte elektronische setup. De Touring Riding Mode is ideaal voor uitstapjes in en buiten de stad en voor degenen die de voorkeur geven aan een nette, soepele rit. De 114 pk van de Ducati-twin wordt geleverd volgens een meer veiligheidsgerichte elektronische opstelling. De Urban Riding Mode is ontworpen voor dagelijks gebruik in het stadsverkeer en bij slechte grip, bijvoorbeeld in de regen. Daarom wordt in deze modus voor de tweecilinder Testastretta een vermogenslimiet van XX pk gebruikt en zijn de elektronische instellingen allemaal gericht op maximale veiligheid.
Importeur Ducati North Europe